2010. december 12., vasárnap

Első bejegyzés

Jessz! Ezennel megnyitom a 714ik magyar gasztroblogot! (Ennyi van számontartva a gasztro.blog.hu-n). Nem török nagy babérokra, a célom annyi, hogy könnyen elérhető formában osszam meg a kipróbált, bevált és egyébként hihetetlenül népszerű receptjeimet :o) meg hogy inspiráljam  az éppen alkotási válságban szenvedő kuktatársakat.

Szeretem az egyszerű recepteket, azokat amiket gyorsan el lehet készíteni, nem kell hozzá 25 hozzávaló, 3 napos pácolás illetve beszerezhetetlen alapanyagok. Harmincas éveim elején mostmár az is szempont hogy ne ragadjon rám minden evés utan pár deka csípőtájban úgyhogy Norbi szempontjait is igyekszem szem előtt tartani. Nem értek egyet mindenhol az előírásaival (ki az aki kenyér és krumpli nélkül eszik marhapörköltet vacsorára????) de tény hogy sok részletes használható utasítást ad. Amellett, hogy egészséges alapanyagokat választok, próbálok olyanokra koncentrálni amik különösen egészségesek, de valami miatt a magyarok nem veszik őket komolyan és csak 1-2 receptben használják őket (cékla, csicseriborsó, gyömbér, bab, olivabogyó etc). Cipruson élve direkt betekintésem van a mediterrán konyhába és ebből is szeretnék  favoritokat reklámozni, különösen olyan fogásokat amiket otthon is simán el lehet készíteni.

Van már egy foodblogunk angolul ahol Chrisszel közösen osztunk meg recepteket (az utóbbi időben ő aktívan főzött és blogolt, én meg aktívan kóstoltam és kritizáltam....). Az én receptjeimhez a képeket én készítem, stúdiófelszerelés nélkül, házi módszerekkel. Az ő receptjeihez a képeket ő készíti, többnyire stúdiófelszereléssel. MIvel nem akarok az ő tollaival ékeskedni, az ő receptjeit a nevével csak linkelni fogom és igény szerint a kommentek rovatban fordítok vagy kommentálok. 


Gondolom muszáj minden bejegyzést úgy befejezni hogy: Jó Étvágyat! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése